Zumba lessen in Apeldoorn

  • Sportcentrum Matenpark Apeldoorn

    Topmenu » Activiteitenkalender Zumba

    15/09/2009

    - 20:30:00

    In september start in Sportcentrum Matenpark een geheel nieuw, revolutionair fitnessprogramma: Zumba. Het is een fitnessprogramma gebaseerd op swingende Latijns-Amerikaanse dans. De fitnessoefeningen worden gedaan op muziek die een combinatie is van Salsa, Merengue en een klein beetje Rock ’n Roll. Zumba is een officieel geregistreerd programma dat gegeven wordt door Zumba gecertificeerde instructeurs.

    Zumba is goed voor de lijn en geschikt voor alle leeftijden.

    Wegens enorm succes wordt de tijd van kennismakingsles aangepast. Er worden nu twee kennismakingslessen van ieder een half uur gegeven.

    Tijdens de 1e kennismakingsles ( gratis) wordt informatie gegeven en kan men zich inschrijven.

    Start lessen

    dinsdag 15 september om 20.30 uur

    woensdag 16 september om 09.30 uur

    woensdag 16 september om 20.15 uur

    vrijdag 18 september om 9.30 uur

    Prijs

    per les € 5,35

    10 knippenkaart : € 38,00

    20 knippenkaart: € 70,00

    Inschrijven

    U kunt zich inschrijven bij de balie van Sportcentrum Matenpark of via e-mail: smatenpark@accres.net

  • Sportcentrum Matenpark Apeldoorn

    Voor mee informatie zie onze site www.sportcentrummatenpark.nl of bel ons 055-541 7777

  • rensy

    Beste sportcentrum Matenpark,

    Ik zie dat jullie ook zumba lessen geven. Is er bij jullie nog plek voor 2 personen? En op welke dagen en tijdstippen worden de lessen gegeven?

    Vriendelijke groet,

    Rensy Meuken

  • Laura

    Hoi Rensy,

    Ik geef altijd zumbalessen op dinsdag ochtend, dinsdag avond, woensdag ochtend en vrijdag ochtend.

    Mij collega geeft lessen op woensdagavond.Voor tijden kijk op onze site: www.sportcentrummatenpark.nl

    Kom een keer langs.De eerste les is gratis.

    Met vriendelijke groeten,

    Laura

  • Carmen Kainama

    Tot wanneer worden de lessen gegeven? Kan ik komen voor een proefles?