Zumba leraar(es) Gezocht

  • Anouk

    Groepslesinstructeur (parttime) M/V gezocht voor

    : Step, Club Battle, club Power, zumba fitness

    De door u verzorgde groepslessen zijn uitdagend, motiverend, leuk en blinken uit in kwaliteit en toegankelijkheid. U enthousiasmeert de deelnemers en zorgt dat zij regelmatig met de lessen meedoen.

    U bent gediplomeerd, met minimaal MBO werk- en denkniveau. Daarnaast bent u enthousiast, creatief, resultaatgericht en verleent u een hoge mate van service aan onze leden.

    Wij bieden een uitdagende baan met een zeer prettige werksfeer. Behalve goede primaire arbeidsvoorwaarden zijn ook onze secundaire arbeidsvoorwaarden uitstekend. Indien de functie u aanspreekt, nodigen wij u uit om te solliciteren.

  • Nadine van den Bosch

    Goedemorgen Anouk,

    Ik zag je advertentie staan bij zumba.startpagina.nl en wilde heel graag solliciteren naar de functie Groepslesinstructeur - Zumba fitness.

    Aller eerst zal ik mijzelf even voorstellen, ik ben Nadine 24 jaar en dansdocente en sindskort wonende in Vlaardingen. Ik ben afgestudeerd in Juni 2008 aan het MBO Dans (CIOS) te Haarlem.

    Ik geef totaal 17 uur per week dansles - Peuter/Klassiek Ballet, Jazz Ballet en Hiphop maar daarnaast ook Zumba.

    Met Zumba ben ik begonnen in september 2009 bij een sportschool in Alkmaar (mijn oorspronkelijke woonplaats) hier begon ik met 3 uur en dit werd op den duur 5 uur, daarnaast gaf ik ook 2 uur per week Zumba in Krommenie bij Optisport en 2 uur in Lelystad bij de Balletschool en later nog 3 uurtjes in Zaandam bij de Zaanse Gym zo zat ik aan 11 uur Zumba per week. Dit heeft niet lang geduurd want ondanks dat ik er optimaal van genoot kreeg ik last van een oude blessure en liep ik op een gegeven moment elke week en soms wel 2x bij de fysio. Ik moest stoppen met Zumba en dat was even een nare tijd voor mij - want iets waar je zoveel van houd, wat je zo graag doet, waar je al je energie in kwijt kan, de band met je klanten maar waar je ook zoveel voor terug krijgt daar moest ik mee stoppen!

    Uiteindelijke heb ik besloten om 3 uurtjes aan te houden 2 uur in de Balletschool in Lelystad en 1 uur in Alkmaar bij Healthcenter Hoornsevaart (me 1e werkgever ivm Zumba).

    Omdat ik sinds 16/1-2010 woonachtig ben in Vlaardingen is de afstand Vlaardingen - Alkmaar voor 1 uurtje enorm en daarnaast willen zij mij geen reiskosten vergoeding geven waardoor ik toch genoodzaakt ben om daar te stoppen hoe jammer ik het ook vind ivm de klanten waar ik toch best een hele goede band mee heb. Sommige klanten staan als sinds september 2009 in mijn les en hebben mijn hele groei ook meegemaakt, dat is toch bijzonder.

    Ik heb ervaring met het geven van Zumba in verschillende sportscholen dat betekend ook dat ik te maken heb gehad met verschillende klanten. In het begin (allereerste Zumba les) is altijd spannend en altijd even aftasten - maar ook weer zeker een uitdaging wat ik heerlijk vind. Hoe vinden de klanten mijn Zumba les en hoeveel energie, enthousiasme kan ik naar de klanten overbrengen.

    In afwachting op je bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Nadine van den Bosch