Zumba Les in Almere Buiten!...

  • Johanna Pijlman

    Welkom bij ZumbaRumBa fitness Almere!

    Mijn naam is Johanna en ik kom uit Colombia waar Zumba is ontstaan! Ik ben een gecertificeerde Zumbalerares en ik geef ook succesvol Zumba demonstraties op diverse evenementen.

    De Zumba les duurt ongeveer een uur en doordat ZumBaRumBa vrij intensief is mag jij zelf jouw limiet bepalen!

    Geniet van echte Zumba om geleidelijk af te vallen en jouw conditie te verbeteren.

    Geniet iedere les van het feest met echte latin muziek geschikt voor Zumba.

    Win het deze winter van de kou en zorg voor een betere conditie.

    Iedere zaterdag van 10:00u - 11:00u inschrijving op onderstaand adres!

    10 lessen kaart voor volwassenen € 35,- per persoon (3 maanden geldig) ga je 1x per week is dat slechts € 14,- per maand voor uw zumbalessen

    Iedere dinsdag van 19:00u - 20:00u kunt u genieten van ons familie programma (ouders met kinderen 7-13 jaar)

    Ouders kunnen op deze avond genieten van Zumba samen met hun kind voor speciaal tarief.

    10 lessen € 35,- per persoon (3 maanden geldig) ga je 1x per week is dat slechts € 14,- per maand voor uw zumbalessen

    10 lessen € 60,- 2 personen (ouder met kind)

    Lokatie:

    Basisschool Het Spectrum

    Regenboogweg 45-47

    1339 ET Almere

  • Natacha Tweeboom

    Hallo Johanna,

    Wat leuk dat je les geeft zo dichtbij. Ik ga al een halfjaar naar zumba in de stripheldenbuurt maar dat gaat deze maand ophouden en zou dan naar parkwijk kunnen gaan maar heb toendertijd iets dichtbij huis gevonden omdat ik 3x p/w train in de sportschool bij de brandweer dus vindt ik parkwijk dan een beetje te ver op het moment. Graag wil ik me samen met een vriendin inschrijven voor jou zumba lessen is dit mogelijk? Hoe gaat de inschrijving in zijn werking? Graag hoor ik het van je Johanna.

    Gracias ;-) Natacha

  • Yamina

    Hallo Johanna,

    ik had een vraagje wat de zumba lessen betreft.

    ik vraag me af hoe ik mij daarvoor kan aanmelden.

    het lijkt mij heel erg leuk om te doen en het is ook lekker dicht bij huis.

    Met vriendelijke groet,

    Yamina

  • esma mzyati

    Beste johanna,

    graag wil ik weten of je je nog kunt aanmelden en hoe .

    gr

    esma

  • jetty

    Dag Johanna,

    Graag wil ik een proefles meedoen.

    Wanneer kan dat?

    Groeten, Jetty

  • sylvia bastiaans

    Hallo,

    Mijn vriendin en ik willen graag Zumbalessen volgen op een doordeweekse avond, geeft jij nog maar alleen op zaterdagochtend les?

    Mogelijk dat je nu andere dagen en tijden hebt?

    groetjes

    Sylvia en Mirjam

  • anita luking

    Geven jullie ook zumba les alleen voor kinderen?? vanaf welke leeftijd is dat en welke dagen en tijd?

    Met vriendelijke groeten

    Anita Luking

  • Sanne

    Hai Johanna,

    Geef jij de Zumbalessen nog?

    Groet Sanne

  • Annika

    Hallo,

    Ik heb een vraagje over de zumba lessen voor twee personen(ouder met kind).

    Is hier nog plek voor en waneer begint de cursus dan?

    mvg Annika

  • Sushma

    Hallo

    MIjn vriendin en ik willen graag voor de zumba lessen inschrijven. Kan dat nog zo snel mogelijk??