Zumba Les in Almere Buiten!...

  • Johanna Pijlman

    Welkom bij ZumbaRumBa fitness Almere!

    Mijn naam is Johanna en ik kom uit Colombia waar Zumba is ontstaan! Ik ben een gecertificeerde Zumbalerares en ik geef ook succesvol Zumba demonstraties op diverse evenementen.

    De Zumba les duurt ongeveer een uur en doordat ZumBaRumBa vrij intensief is mag jij zelf jouw limiet bepalen!

    Geniet van echte Zumba om geleidelijk af te vallen en jouw conditie te verbeteren.

    Geniet iedere les van het feest met echte latin muziek geschikt voor Zumba.

    Win het deze winter van de kou en zorg voor een betere conditie.

    Iedere zaterdag van 10:00u - 11:00u inschrijving op onderstaand adres!

    10 lessen kaart voor volwassenen € 35,- per persoon (3 maanden geldig) ga je 1x per week is dat slechts € 14,- per maand voor uw zumbalessen

    Iedere dinsdag van 19:00u - 20:00u kunt u genieten van ons familie programma (ouders met kinderen 7-13 jaar)

    Ouders kunnen op deze avond genieten van Zumba samen met hun kind voor speciaal tarief.

    10 lessen € 35,- per persoon (3 maanden geldig) ga je 1x per week is dat slechts € 14,- per maand voor uw zumbalessen

    10 lessen € 60,- 2 personen (ouder met kind)

    Lokatie:

    Basisschool Het Spectrum

    Regenboogweg 45-47

    1339 ET Almere

  • Natacha Tweeboom

    Hallo Johanna,

    Wat leuk dat je les geeft zo dichtbij. Ik ga al een halfjaar naar zumba in de stripheldenbuurt maar dat gaat deze maand ophouden en zou dan naar parkwijk kunnen gaan maar heb toendertijd iets dichtbij huis gevonden omdat ik 3x p/w train in de sportschool bij de brandweer dus vindt ik parkwijk dan een beetje te ver op het moment. Graag wil ik me samen met een vriendin inschrijven voor jou zumba lessen is dit mogelijk? Hoe gaat de inschrijving in zijn werking? Graag hoor ik het van je Johanna.

    Gracias ;-) Natacha

  • Yamina

    Hallo Johanna,

    ik had een vraagje wat de zumba lessen betreft.