Zumba instructeur gezocht

  • Fytac Fit zwartewaterland

    Voor een sportcentrum in Hasselt (overijssel) ben ik op zoek naar een Zumba instructeur-instructrice.

    Heb je interesse, stuur dan even een mailtje naar me.

  • Angela

    Bent u nog steeds op zoek naar een zumba instructrice?

    Mvg,

    Angela Veenstra.

  • Gaby

    Hallo allemaal,

    Ik ben binnenkort (vanaf 1 juni a.s.) in het bezit van het Zumba Basic 1 certificaat.

    Ik zoek locaties in Almere om les te geven op woe t/m vrij-avond, evt zaterdagochtend.

    Aangezien ik nu nog geen leservaring heb, ga ik accoord met een wat lager salaris dan de € 25-40 per uur die hier genoemd worden.

    Ik heb wel heel veel danservaring, zowel body jam als zumba, samen ong. 8 jaar.

    Ik zie graag een mail van geinterresseerden.

    Grt,

    Gaby

  • C. Lokken

    Voor een leuke club in Meppel zijn wij per direct op zoek naar een Zumba instructeur/ instructrice voor de woensdagavond.

    Iets voor jou? Mail dan naar c.lokken@groepsfitness-support.nl

  • Judeska

    Beste Gaby,

    Waar kom je vandaan?

    Ik woon in Rotterdam en ben opzoek naar een Zumba instructor die op de verjaardag van m'n zoontje de kinderen wil

    entertainment op 9 nov van 15.00 - 15.45 ( 4 - 7 jaar )

    Het gaat om 10 kinderen.

    Bij interesse hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groeten,

    Judeska

  • sandra

    Ben je gek op swingen? Dan is dit feestje supercool voor jou en je vrienden! Het is de ideale combinatie tussen bewegen en lachen. Lekker shaken en swingen met je heupen op vrolijke muziek.

    Ik bied Zumba workshops aan (echte Zumba Parties Latin-American style) voor:

    Vrijgezellenfeesten, kinderfeestjes, bedrijfsfeestjes, evenementen, op jouw vereniging of club, buurtfeest, straatfeest, op jullie familiedag, damesbijeenkomst, op jullie tuinfeest, verjaardagsfeest

    of anders, geheel naar je wensen. De Zumba workshop wordt in overleg met je aangepast aan de groep en jouw wensen.

    Ik ben een enthousiaste zumba instructrice uit Peru, voor meer informatie stuur maar een bericht.

    Zumba groeten!

  • sandra

    Ben je gek op swingen? Dan is dit feestje supercool voor jou en je vrienden! Het is de ideale combinatie tussen bewegen en lachen. Lekker shaken en swingen met je heupen op vrolijke muziek.

    Ik bied Zumba workshops aan (echte Zumba Parties Latin-American style) voor:

    Vrijgezellenfeesten, kinderfeestjes, bedrijfsfeestjes, evenementen, op jouw vereniging of club, buurtfeest, straatfeest, op jullie familiedag, damesbijeenkomst, op jullie tuinfeest, verjaardagsfeest

    of anders, geheel naar je wensen. De Zumba workshop wordt in overleg met je aangepast aan de groep en jouw wensen.

    Ik ben een enthousiaste zumba instructrice uit Peru, voor meer informatie stuur maar een bericht.

    Zumba groeten!

  • Emanuel Buddingh

    Personeel Gezocht!!!

    Wij zoeken met SPOED een goede Zumba instructeur voor 1 of meerdere dagen per week! gemiddeld 40 mensen in de zaal! weet jij met jou lesgeef kwaliteiten deze 40 mensen vast te houden en er 50 van te maken? dan zoek ik jou!!! goede verdiensten. neem contact of via mail of bel snel! sportieve groet, emanuel buddingh. locatie: Zaandam/Amsterdam

  • Yvonne

    HELP!! MET SPOED GEZOCHT!!

    35 Leuke dames en 20 lieve kinderen zoeken per april een nieuwe ZUMBA/SH'BAM Instructeur/Instructrice!!

    Ben je op (bij voorkeur) donderdagavond beschikbaar en gediplomeerd instructice?

    Reageer dan snel!

  • Nolani Spruijt

    Goededag,

    Ik ben sinds december 2011 in het bezit van het officiele Zumba certificaat.

    Momenteel geef ik al les in Zoetermeer (mijn woonplaats) maar helaas maar 1 uur per week omdat

    er geen verdere vacatures zijn. Dus mocht u nog iemand zoeken om zumba te gevan, dan hoor

    ik graag van u !

    (graag in de omgeving van Zoetermeer).

    Groeten, Nolani