Zumba-instructeur gezocht voor Wereld Natuur Fonds

  • Lot Folgering

    Het Wereld Natuur Fonds zet zich in om de rijkdom aan soorten te beschermen. Dat doen we door aan de onderhandelingstafel te zitten met regeringsleiders of grote bedrijven en door met onze laarzen in de modder te staan.

    Dat is hard werken! En het is goed daarom af en toe eens lekker los te gaan.

    Vandaar dat een groep van 12-17 medewerkers van het Wereld Natuur Fonds op zoek is naar een zumba-instructeur die ten minste 1 keer per week (woe 17-18 uur) op ons kantoor in Zeist een les kan verzorgen. Wij hebben een zaal, een geluidsinstallatie (geen headset) en we zijn enthousiast. Een en ander tegen betaling uiteraard. Wellicht kunnen we ook de mogelijkheid onderzoeken om uit te breiden naar 2 lessen per week.

    Graag komen wij zo spoedig mogelijk in contact met een geschikte zumba-instructeur die in ieder geval op de woensdagmiddagen tussen 17-18 uur beschikbaar is.

    Graag een mail naar lfolgering@wwf.nl.

    Laat in de mail ook even weten welke prijs je rekent svp (je hoeft dus geen rekening te houden met de afdracht van zaalhuur).

  • Imke Bonnamy

    Hallo Zumba liefhebbers, wat een leuke oproep. Ik zou graag gehoor willen geven maar ik kan niet op de woensdagmiddag, wel op bv donderdagmiddag. Ik ben een enthousiaste Zumba instructor, die als passie dansen heeft. Helemaal te gek, samen uit je dak gaan, swingen, shaken en plezier maken. U kunt op mijn site kijken www.zumbadansfeest.nl maar ook op www.dansfeestjes.nl

    Ik hoor wel of jullie vastzitten aan de woensdag, dan kunnen we verder praten over de kosten. groetjes Imke Bonnamy

  • Chloe Gaia

    Ik ben Chloe Gaia en ben certified zumba instructor en ben beschikbaar op de woensdagmiddag van 17-18.

    Ik weet dat dit bericht een maand oud is. Als jullie al iemand hebben gevonden, dan hou ik me graag aanbevolen als back-up. Als jullie willen kan ik een proefles komen geven.

    Mijn telefoonnummer is 06 39562525

  • Josefa

    Hoi goede morgen,

    Ik lees net jullie advertentie dat jullie op zoek zijn naar een Zumba instructor.

    Ik ben beschikbaar. De reden waarom ik nu pas reageer is omdat ik in het buitenland heb

    gezeten.

    Ik ben woonachtig in Leusden. Heb jaren ervaring in het lesgeven en geef Zumba ruim 5 jaar.

    Was in nederland nog geen hype.

    Gediplomeerd Instructor. Geef lessen in binnen en buitenland en vind het geweldig om met

    mensen om te gaan. Goede contactuele eigenschappen.

    Mochten jullie van mijn diensten gebruik willen maken dan bereken ik slechts mijn kilometers

    Leusden - Zeist. vice versa. Op www.zumba.com is mijn naam te vinden.

    groetjes

    Josefa