Zumba in Hoofddorp

  • Rosina

    Start het nieuwe jaar goed en schrijf je in voor één van de Zumba cursussen vanaf 18 januari.

    In 2009 heeft het grote publiek kennis kunnen maken met de nieuwste sportsensatie Zumba.

    Met het grootste deel van 2010 nog voor ons hebben we alle kansen om het dit jaar eens goed aan te pakken!

    Wil je meer tijd voor jezelf, doe dan mee met Zumba! Wil je strakker in je vel, doe dan mee met Zumba! Wil je een betere conditie, doe dan mee met Zumba!

    Zumba is de leukste manier om deze doelen te bereiken omdat elke les voelt als een feestje en niet als een workout. Maar vergis je niet, een fanatieke deelnemer kan in één Zumba les wel 1000 calorieeen verbranden.

    De lessen zijn op:

    maandag 20:00 uur Wormerstraat Hoofddorp

    woensdag 19:00 & 20:00 Liesbos Hoofddorp

    vrijdag 19:30 uur Zijdewinde Vijfhuizen.

    Kosten: €80,00 voor 10 lessen/weken

    Kijk op www.zumba.webklik.nl voor meer informatie.

    Zumba, Join the party!!!

  • jolande

    Goedemiddag Rosina,

    Een vraag: weet jij wie en waar Zumba for kids gegeven wordt in de omgeving van Hoofddorp? Ik heb al op internet gekeken, maar kan hier helaas geen informatie over vinden.

    Groeten,

    Jolande

  • sophia

    hoi,

    ik dacht dat er in overveen zumba voor kinderen word gegeven vanaf 6 jaar. ik weet niet of dat te verweg is?

    groetjes

  • Sonja Dolieslager

    Hallo Jolande,

    Goed nieuws, vanaf dindsdag 2 maart start er een ZumbaKids Workout in Hoofddorp bij HealthCity Toolenburg. Een leuke, swingende workout voor kids van 6 t/m 12 jaar. Kijk op onze website www.zumbakids-hoofddorp.nl voor meer informatie en hopelijk tot ziens!

    Met vriendelijke groet,

    ZumbaKids Hoofddorp