loon zumba instructeur

  • ilse Bastiaensen

    De meeste Zumba leraren vragen 30€ per lesuur. Soms, als er meerdere uren na mekaar kunnen worden gegeven gaat de prijs per uur een beetje omlaag.

    Wij zoeken iemand.. voor donderdag avond van 20.30u tot 21.30u maar we zitten in Noord Antwerpen en weten niet of dit haalbaar is voor U.

    Alvast veel succes.

    Ilse

  • Mevlut

    Hallo,

    Wij zoeken voor vanaf 1 januari 2014 een zumbainstrecteur

    In Oss.

    Tel . Nr. 0634 628 582.

    Groeten,

    Mevlut

  • Melissa

    Hallo….

    Ik heb meerdere vraagjes.

    Het lijkt me echt super om zumba instructeur te worden, en wil dan ook bekijken om via die zumba organisatie mij aan te melden voor zo n 2 daagse opleiding. Mijn vragen die daar bij komen zijn. Is er misschien überhaupt nog wel interesse in nieuwe zumba instructeurs in de regio Twente, welke verdiensten moet ik ong aan denken. Wat kan ik van die cursus verwachten ( kan iemand mij hier misschien wat meer uitleg over gegeven ).

    Heb jaren lang gedanst ( vanaf mijn 11 tot aan mijn 27 jaar, stijl dansen, topklasse ). Daarna jaren lang zumba lessen gevolgd bij een sport school. Door een complicatie bij een keizersnee ben ik helaas een jaar uit de running en heb ik toen die opleiding niet gedaan, maar zou dit nu wel graag willen oppakken. Voel en ben weer tip top in order…

    Hoop dat iemand mij hier misschien wat over meer over kan vertellen.

    Groetjes

  • spoedinstructeur

    Www.spoedinstructeur.nl

  • Wendy

    Hallo,

    Ik ben Wendy, ik wil graag informatie over Zumba

    Een gecertificeerd Zumba instructeur word.

    Ik woon in Nijmegen.

    Dank u wel,

    Wendy Velazco