loon zumba instructeur

  • rudi hijweege

    Wij zoeken nog ervaren instructeurs.

    En bij ons verdiend een goede Zumainstructeur een echt goed loon

    Info 0613-595594 Numansdorp

  • veerle

    zumba lijkt op Bodyjam?? dan vraag ik me toch af waar jij zumba hebt gezien hoor ? ik heb aan bodyjam vroeger gedaan en geef nu 1 jaar les in zumba en zumba is echt heel anders en veel intensiever ook.

  • Leonora Kraan

    Om Zumba Instructeur te worden moet je gaan naar de site www.zumba.com en daar vind je alle informatie over opleidingen in Nederland en daarbuiten.

    Succes!

    Groetjes van Leonora.

  • Esrein25

    SPOED!!! Wij zoeken nog met spoed een gediplomeerd ZUMBA intructeur (mag ook nog in opleiding zijn)

    Neem contact op met 06-21815801 of info@esrein25.nl Hengelo(O)

  • Rose

    hoi Sheila,

    zal je contact met mij nemen. Ik woon in Groningen en zoek een mensen om les te geven.

    Alvast bedankt en email me op zumbadanzanl@gmail.com.

    hoop van je te horen.

    groetejs rose

  • Zumba

    Goedemiddag,

    Ik ben op zoek naar een Zumba lerares in Barneveld.

    Nu heb ik via de Zumba site, velen gebeld maar er is niemand beschikbaar.

    Is er nog een andere manier om in contact te komen met ZIN Zumba instructeurs die willen werken?

    MVG C de Jong

  • rupha

    ik vraag me af waar je nou uiteindelijk de workshop voor zumba instructor kunt volgen. Via de zumba site kan dit in diverse locaties hier. Bij het bellen, blijkt dat weer niet. Waar kun je nu officieel je certificaat halen. Hoelang duurt dit en wat kost dit.

    Gr.

  • thierry

    Hey rupha,

    Je kan alleen op de website zumba.com inschrijven voor een opleiding Zumba instructeur.

    Je gaat naar de sectie ‘vind instructeur les’ en onderaan kan je land kiezen. Dan krijg je een lijst van alle plaatsen in het land van je keuze en de beschikbare lessen.

    Het is altijd tijdens een week-end en het duurt 2 dagen (van 9u tot 17u) en kost 355$ voor de vroegboeker en 400$ erna.

    Persoonlijk heb ik me ingeschreven voor de les in Brussel op 7&8 mei 2011 en kijk er enorm naar uit.

    Groetjes

  • Ilona

    Dag allemaal,

    Ik zou graag de cursus zumba instructrice gaan volgen, maar een paar dingen zijn mij nog onduidelijk. Kan ik deze cursus gewoon volgen, ook wanneer ik nog geen baan heb binnen de dansscene? Ben je verplicht, na het behalen van het basic 1 certificaat door blijven gaan met het volgen van meerdere cursussen of kan je dit ook zelf bepalen? En mag je zelf lessen invullen, of moet je je houden aan een bepaald officieel zumba-programma? Kan iemand mij misschien ook vertellen hoe het er tijdens de cursus aan toe gaat? krijg je gewoon zumbales of hoe moet ik me deze twee dagen voorstellen?

    Alvast bedankt!

    Ilona

  • Millennium Sports

    Hallo,

    Wij zijn met spoed op zoek naar een goede instructrice of instructeur voor Zumba.

    Ben jij goed en gemotiveerd, neem dan per e-mail contact met ons op.

    Wij bieden jou een goed salaris en een leuke werksfeer.

    Groeten,

    Het Millennium Team