loon zumba instructeur

  • Sheila

    Misschien een brutale vraag maar ik geloof dat iedereen anoniem kan antwoorden…

    ik ben gevraagd om zumba les te gaan geven… ga 2 daagse cursus volgen… maar weet totaaaaaal niet

    wat ik zou moeten vragen per uur.. is er iemand die mij indicatie kan geven?

    superbedankt alvast!

  • zumbagirl

    Hallo

    Er is een verschil in loondienst of freelance en heb je al langer aerobic of dance ervaring.

    Met ervaring groepsles geven.Loondienst +- 20,- bruto en freelance 40,- tot 50,-

    Zonder enige ervaring krijg je toch een stuk minder

    Sucses

  • ikkew

    nou, hier in het zuiden krijg je echt geen 20 euro bruto. kun je blij zijn met de 12,50 bruto, als je dat al krijgt. Ik heb iets van 7 jaar ervaring en zit nu op 14,50 ongeveer. mijn startsalaris was 9,50, dus superweinig. dit is in loondienst en bruto

  • latino

    Ik heb somminge vragen: als ik neem een cursus opleiding van Zumba -instructor met zumba.com . mijn loon word een beetje hoger dan 20.00 neto?

    Moet jij een diploma hebben om Zumba lessen geven? krijg ik een boeten, als ik geen diploma heb?

    Bij zumba.com moet ik elke maand 21.00 euro betalen om DVD/Cd te krijgen. ik denk dat 15.00 euro pero uur pas niet met 21.00euro .het is te laag. mijn idee is dat deze organiztie Zumba.com willen alleen geld,…yes many money. en jij word een slaven. …sorry mijn slecht nederland. Ik ben latino die al bijna 3 jaar in nederland woon. Ik kan niet Zumba les gegen voor alleen 15.00 bruto. het is niets…. 25.00 euro neto wel.

    Wie kunt een antwoord geven?

    gr,

    latino.

  • Kimberly

    Beste Latino,

    Na het volgen van de cursus hoef je niet lid te worden en 30.00 dollar per maand betalen. Je mag daarvoor kiezen. Je kan ook je eigen muziek gebruiken. Dat werkt ook goed en is af en toe leuker.

    Als de mensen van Zumba achter komen dat je onbevoegd les geeft krijg jij en de organisatie voor wie je les geeft een fikse boete.