Zumba opleidingen

  • Tim Schoormans

    Opleidingen 2000 geeft nu in samenwerking met Zumba officiele instructeursopleidingen.

    18 en19 juli in Breda, 15 en 16 augustus in Nieuwegein of Almere.

    Inschrijven kan gewoon via de website van Opleidingen 2000.

    Check www.opleidingen2000.nl

  • Nelsen Elma

    Hoy Tim,

    Ik zou me willen inschrijven voor de opleiding zumba en dit voor de periode van 18 en19juli.

    Kunt u mij enige informatie bezorgen? (zoals prijzen en wijze van betaling )

    Alvast bedankt.

    Groetjes Elma.

  • jmiaa bellan

    Beste Heer/ Mevrouw,

    Ik wil graag informatie over de Zumba instructuur.

    En de kosten.

    Gr, jmiaa

  • liene

    Hoi Tim,

    wij zijn op zoek naar iemand die onze vaste zumba-lesgeefster kan vervangen tijdens haar vakanties. Hebben jullie kandidaten?

    Ons centrum ligt in Hechtel (België)

    MVG

    Liene

  • Ronny Dreesen

    Hello,

    Kunt u mij aub meer info geven over de opleidingen zumba? Data, lokaties en prijzen.

    Vriendelijke groeten,

    Ronny

  • Thea van Dam

    Wanneer komen op de site van opleidingen 2000 data voor oktober etc? Op de officiele zumba site staan ze al en ze lopen vol….mijn sportschool wil me opgeven, maar kan niet middels creditcard betalen en wil dus via Opleidingen 2000 inschrijven, maar daar staan de data nog niet?!

  • Melina

    Hey,

    Kunnen jullie mij misschien zegge of laten weten wanneer de opliding Zumba voor kids is?

    Alvast bedankt

    Melina

  • g zandbergen

    geachte zumba,

    Ik zou graag willen deelnemen aan de eerstvolgende zumba opleiding , dus een data en wat de kosten zijn

    ben zelf fitness instuctor, gr g, zandbergen

    hopende op spoedig bericht

  • Waldina

    Beste Heer/Mevrouw,

    Graag wil ik infos over de Zumba intructuur

    Groetjes, Waldina Carvalho

  • dionne

    Geachte heer/mevrouw,

    Ik wil heel graag de opleiding zumba-instructrice volgen (alle cursussen die daarvoor nodig zijn) maar ik kom er niet helemaal uit want ik zie dat je beginners cursus hebt en daarna andere cursussen nog moet volgen om allround zumba-instructrice te worden. Is er niet een allround cursus?

    Met vriendelijke groet,

    D. Lemmer